Semestr letni 2011/12
Marketing lojalnościowy ZSU02520
Treści programowe: Pojęcie i zakres marketingu lojalnościowego. Rodzaje lojalności. Specyfika rynkowych postaw lojalnych klientów. Motywy lojalności. Progarmy lojalnościowe. Narzędzia marketingu lojalnościowego. Marketing tradycyjny a marketing lojalnościowy. Budowanie związków z klientem.
Efekty kształcenia:Student: rozumie istotę i zakres marketingu lojalnościowego; potrafi określić cechy postaw klientów lojalnych; wskazuje i rozumie różnice pomiędzy klasycznym a lojalnościowym podejściem do działań marketingowych w przedsiębiorstwie; potrafi pracować w zespole
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Literatura
a) podstawowa:
"W. Urban, D. Siemieniako, Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar, PWN Warszawa 2008
E. Rudawska, Lojalność klientów, PWE Warszawa, 2005.
b) uzupełniająca:
Zarządzanie wartością klienta. Pomiar i strategie, (red. B. Dobiegała – Korona, T. Doligalski), Poltex Warszawa, 2010.
I. Bures, P. Rehulka, 10 zasad budowania trwałych związków z klientami, Helion Gliwice, 2007.
B. Deszczyński, CRM. Strategia, system, zarządzanie zmianą, Wolters Kluwers Warszawa, 2011
Philip Kotler odpowiada na pytania na temat marketingu, Rebis Poznań, 2004.