Semestr zimowy 2013/14
Organizacja imprez turystycznych TSU03277
"Wykład: Wspomaganie rozwoju wydarzeń; Pozycjonowanie wydarzeń; Badania rynku wydarzeń; Finansowanie wydarzeń; Programy oceny wartości wydarzeń; Polityka produktowa wydarzeń; Polityka informacyjna wydarzeń; Polityka dystrybucyjna wydarzeń.
Ćwiczenia: Konsorcjum zarządzające wydarzeniem; Włączanie wydarzeń w produkt obszaru turystycznego; Metody pozycjonowania wydarzeń; Metody badań rynku wydarzeń; Metody oceny wartości wydarzeń; Polityka marketingowa wydarzeń.
"
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Literatura
"Podać nie więcej niż 5 pozycji literatury, w tym co najwyżej 1 pozycję sprzed 2000 roku
1. Getz D., 2005. Event management and event tourism (2nd ed.). Cognizant, New York.
2. Getz D., 2008. Event tourism: Definition, evolution, and research. Tourism Management 29: 403–428.
3. Hoyle L., 2002. Event marketing: How to successfully promote events, festivals, conventions, and expositions. Wiley, New York.
" Literatura uzupełniająca:
"Podać nie więcej niż 5 pozycji literatury, w tym przynajmniej 1 publikację w języku obcym dostępną w bibliotece
1. Piccard D., Robinson M. (eds.), 2006. Festivals, Tourism and Social Change: Remaking Worlds. Channel View Publication, Clevedon.
2. Masterman G., Wood E., 2006. Innovative marketing communications: Strategies for the events industry. Butterworth-Heinemann, Oxford.
3. Skinner B., Rukavina, V., 2003. Event sponsorship. Wiley, New York.
"