Semestr letni 2012/13
Metody i techniki rozwoju produktu KSU03582
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Wykład - egzamin pisemy w formie testu
Ćwiczenia - średnia arytmetyczna ocen z kolokwium (60%) i przygotowania strategii rozwoju produktu (40%)
Literatura
Literatura podstawowa:
1. Artur Kraus, Projektowanie i rozwój nowych produktów w oparciu o innowacyjne metody i techniki badania konsumentów, Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów 2012
2. Ireneusz P. Rutkowski, Strategie produktu. Koncepcje i metody zarządzania oferta produktową, PWE, Warszawa 2011
3. Ireneusz P. Rutkowski, Rozwój nowego produktu. Metody i uwarunkowania, PWE Warszawa 2007
4. Produkt w fazie wzrostu i dojrzałości, Bogdan Sojkin, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w poznaniu, Poznań 2007
5. Gray Armstrong, Philip Kotler, Marketing: wprowadzenie, Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2012