Semestr zimowy 2012/13
Semestr zimowy 2013/14
Semestr zimowy 2014/15
Semestr zimowy 2015/16
Semestr zimowy 2016/17
Semestr zimowy 2017/2018
Język angielski KN01454
Tematyka: Marka handlowa, produkt.
Podróżowanie. Zebrania. Telefonowanie
Gramatyka: Czasy: Present Simple/Present Continuous
Wyrażanie przyszłości: going to, Present Continuous, Present Simple, Future Simple
Wypowiedź pisemna: e-mail nieformalny lub półformalny
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2013Z: | W cyklu 2016Z: | W cyklu 2012Z: |
Efekty kształcenia
Student, który zaliczył przedmiot:
ma podstawową wiedzę o gramatyce języka angielskiego, ma zasób słownictwa umożliwiający uczestniczenie w dyskusji na proste tematy związane z kierunkiem studiów, posługuje się językiem angielskim w stopniu wystarczającym do porozumiewania się, potrafi pozyskiwać podstawowe informacje z literatury w języku angielskim
Kryteria oceniania
Student może uzyskać max. 100 pkt. w semestrze:
- 40 pkt. za test/testy cząstkowe oraz za test modułowy (obejmujący różne sprawności językowe, m.in. rozumienie ze słuchu i czytanie). Testy obejmują także język specjalistyczny.
- 60 pkt. za bieżącą pracę na zajęciach (w tym wypowiedzi ustne różnego rodzaju).
Ocena uzależniona jest od sumy punktów ze wszystkich typów sprawdzianów przeprowadzonych w semestrze.
Poniżej 51 pkt. – ocena niedostateczna (2,0)
- od 51 do 60 pkt. - ocena dostateczna (3,0),
- od 61 do 70 pkt. - ocena dostateczna plus (3,5),
- od 71 do 80 pkt. - ocena dobra (4,0),
- od 81 do 90 pkt. - ocena dobra plus (4,5),
- od 91 do 100 pkt. - ocena bardzo dobra (5,0).
Praktyki zawodowe
brak
Literatura
Literatura podstawowa:
1. Cotton D, Falvey D, Kent S: Market Leader intermediate Pearson Longman, 2011
2. Fisiak J., Adamska-Sałaciak A., Idzikowski M., Jagła E., Jankowski M., Lew R. : Słownik Współczesny angielsko-polski polsko-angielski. Pearson Longman, 2006
Literatura uzupełniająca:
1. Materiały własne prowadzącego (adaptowane i opracowane teksty z literatury fachowej oraz z Internetu)
2. Naunton J: ProFile 2, Oxford, 2005