Semestr zimowy 2013/14
Semestr zimowy 2014/15
Semestr zimowy 2015/16
Semestr zimowy 2016/17
Semestr zimowy 2017/2018
Projektowanie graficzne 3 GR3002
Wykształcenie umiejętności łączenia komunikatów słownych z obrazem. Wykonanie kompozycji literniczych o zróźnicowanej ekspresji graficznej. Nauczanie dobierania kroju pisma do poszczególnych zadań. Zapoznanie studentów z podstawowymi nośnikami reklamowymi. Nośniki reklamowe. Kolor w reklamie. Hierarchia tekstu, Książka, okładka, ilustracja. Kroje pisma. Podstawowe elementy identyfikacji wizualnej. Synteza obiektu
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2013Z: | W cyklu 2016Z: | W cyklu 2015Z: | W cyklu 2017Z: |
Efekty kształcenia
Student rozpoznaje główne rodzaje nośników reklamowych, projektuje uklady kompzycyjne z zastosowaniem różnych krojów pism, ilustruje utwory literackie przy pomocy różnych środków plastycznych, stosuje różne rozwiązania edytorskie i reklamowe
Kryteria oceniania
wykonanie ćwiczeń na ocenę, obrona i prezentacja prac, obecność na zajęciach
Literatura
1. Quentin Newark: Design i grafika dzisiaj. ABE Dom Wydawniczy, Warszawa, 2006
2. David Dabner: Design & Layout. Sztuka projektowania. G+J Gruner + Jahr Polska, Warszawa, 2004
3. Charlotte a. Peter Fiell: Graphic design now Taschen, 2005