Semestr letni 2010/11
Semestr letni 2011/12
Semestr letni 2012/13
Marketing personalny ZSU02539
Treści programowe:"Geneza i istota marketingu personalnego. Marketing personalny a zarządzanie zasobami ludzkimi. Etyka pracy i humanizm jako podstawy marketingu personalnego. Funkcje i wybrane modele marketingu personalnego. Marketing personalny a wizerunek organizacji. Istota i narzędzia komunikacji wewnętrznej w marketingu personalnym. Możliwości wzmacniania kultury organizacyjnej w
przedsiębiorstwie poprzez marketing personalny. Wybrane aspekty działań personalnych w zakresie pozyskiwania i oceniania pracowników. Ocena poziomu rozwoju marketingu personalnego (studia przypadków).
Efekty kształcenia:
student: wskazuje najważniejsze aspekty i istotę marketingu personalnego, omawia zasady i wybrane modele marketingu personalnego,potrafi stosować narzędzia marketingu personalnego,identyfikuje i analizuje podstawowe problemy marketingu personalnego,przygotowuje projekt oraz wystąpienie w zaplanowanym temacie.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2012L: | W cyklu 2011L: | W cyklu 2010L: |
Literatura
a) podstawowa:
1)Baruk I., Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy, Wydawnictwo Difin, Warszawa 2006;
2) Olszańska A., Marketing wewnętrzny w przedsiębiorstwie, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2005; 3) DeMarco T., Lister T., Czynnik ludzki. Skuteczne przedsięwzięcia i wydajne zespoły,2002
b) uzupełniająca:
1)Gilmore A., Usługi. Marketing i zarządzanie, PWE, 2006; 2)Otto J., Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie, Wyd. C.H.Beck;