Semestr letni 2008/09
Semestr letni 2009/10
Semestr letni 2010/11
Semestr letni 2011/12
Semestr letni 2012/13
Semestr letni 2013/14
Internetowe zarządzanie projektami ZSU02261
Treści programowe:
Uwarunkowania techniczne projektów internetowych: dostawcy usług internetowych, technologie informatyczne wykorzystywane w budowie platform handlu elektronicznego, integracje systemów sprzedaży elektronicznej, pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych, systemy płatności elektronicznych, bezpieczeństwo handlu elektronicznego, koszty funkcjonowania na rynku elektronicznym. Uwarunkowania organizacyjne e-commerce: uwarunkowania wynikające ze zobowiązań wobec urzędów podatkowych, modele dystrybucji w e-handlu, zarządzanie relacjami z klientami w e-biznesie, zarządzanie wiedzą w handlu elektronicznym, web-usability a strategia marketingowa, certyfikat Eurolabel.
Efekty kształcenia:
Umiejętność organizacji i prowadzenia projektów internetowych. Znajomość zaawansowanych technik i narzędzi wspomagających funkcjonowanie projektów internetowych. Umiejętność kalkulacji kosztów realizacji projektów internetowych.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2012L: | W cyklu 2011L: | W cyklu 2010L: | W cyklu 2009L: |
Literatura
a) podstawowa:
1. Lock D.: Podstawy zarządzania projektami. PWE, Warszawa 2003.
2. Trocki M.: Zarządzanie projektami. PWE, Warszawa 2003.
3. Berkley H., Marketing internetowy w małej firmie, Wydawnictwo One Press-Helion, Gliwice 2009.
b) uzupełniająca:
1. Mazurek G., Promocja w Internecie – narzędzia, zarządzanie, praktyka, Wydawnictwo ODDK, Gdańsk 2008.
2. Brady R., Forrest E., Mizerski E., Marketing w Internecie, PWE, Warszawa 2002.
3. England E., Finney A., Managing Interactive Media. Project Management for Web and Digital Media, Addison-Wesley Professional, 2007.