Semestr letni 2007/08
Semestr letni 2008/09
Semestr letni 2012/13
Semestr letni 2013/14
Programowanie obiektowe ZSU02098
1. Wprowadzenie do programowania obiektowego, podstawowe pojęcia
2. Podstawy programowania obiektowego w Javie, typy proste i złóżone
3. Ochrona danych poprzez kapsułkowanie
4. Tworzenie, inicjalizacja i usuwanie obiektów
5. Dziedziczenie i polimorfizm
6. Pakiety w języku Java
7. Interfejsy
8. Wyjątki
9. Wątki
10. Graficzny interfejs użytkownika, pakiet swing języka Java
W cyklu 2013L:
1. Wprowadzenie do programowania obiektowego, podstawowe pojęcia |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Efektem uczenia ma być nabycie umiejętności algorytmizowania i kodowania w języku Java prostych zadań z uwzględnieniem paradygmatów programowania obiektowego.
Kryteria oceniania
Oceniana będzie umiejętność korzystania z edytora i środowiska uruchamiania programów Eclipse, formułowania algorytmu rozwiązania zadania z uwzględnieniem paradygmatów programowania obiektowego, kodowania algorytmu w języku Java oraz dokumentowania wykonywanego programu.
Literatura
1.H. Schildt, Java. Przewodnik dla początkujących, wyd. V, Helion, 2012
2. L. Lemay, R. Candenhead, Java 2 dla każdego. Helion, 2001
3. T. Rudny, Programowanie strukturalne i obiektowe: podręcznik do nauki zawodu technik informatyk, wyd. II, Helion, 2012
Literatura uzupełniajaca
4. J. Bloch, Java Efektywne programowanie, wyd. II, Helion, 2009
W cyklu 2013L:
1. L. Lemay, R. Candenhead, Java 2 dla każdego. Helion, 2001 |