Semestr letni 2010/11
Semestr letni 2011/12
Semestr letni 2013/14
Semestr letni 2015/16
Semestr letni 2016/17
Semestr letni 2017/18
Semestr letni 2018/19
Zarządzanie i planowanie marketingowe ZNU02045
Treści programowe:
1. Przedsiębiorstwo jako podmiot rynku. Istota zarządzania i marketingu; zarządzanie tradycyjne i procesowe.
2. Organizacja marketingu. Struktury organizacyjne. Zarządzanie służbami marketingowymi.
3. Wizja strategiczna i misja. Zorientowane na rynek planowanie strategiczne.
4. Istota planowania i planów marketingowych. Cele. Poziomy planowania marketingowego. Zakres planów marketingowych. Plany marketingowe dla głównych sfer marketingu.
5. Zarządzanie marketingiem mix. Zakres decyzji strategicznych i taktycznych odnośnie instrumentów marketingowych. Metoda analizy punktu krytycznego – warianty marketingu mix.
6. Funkcje i rodzaje kontroli marketingu. System i proces kontroli marketingu.
Efekty kształcenia:
Efektem kształcenia będzie realizacja celów opisanych wyżej, a w szczególności poznanie pełnego zakresu zagadnień przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2018L: | W cyklu 2013L: | W cyklu 2016L: | W cyklu 2010L: | W cyklu 2015L: |