Semestr letni 2012/13
Semestr letni 2013/14
Semestr letni 2014/15
Semestr zimowy 2015/16
Semestr letni 2015/16
Semestr letni 2016/17
Semestr letni 2017/18
Semestr letni 2018/19
Semestr letni 2019/2020
Semestr letni 2020/2021
Semestr letni 2021/2022
Semestr letni 2022/23
Internet w turystyce TS02413
Treści programowe: 1) znaczenie informacji i systemów informacji w rozwoju gosp. turystycznej; 2) wyszukiwarki, porównywarki internetowe; 3) turystyczne serwisy informacyjne – krajowe i światowe; 4) turystyczne serwisy informacyjne województwa podlaskiego; 5) podmioty turystyczne w Internecie; 6) korespondencja e-mailowa w turystycznych działaniach promocyjnych; 7) podstawy tworzenia stron internetowych w branży turystycznej; 8) turystyczna promocja, reklama, kampanie reklamowe w Internecie; 9) Web 2.0: wpływ nowej generacji sieci na turystyczne działania marketingowe.
Efekty kształcenia: nabycie umiejętności z: 1) tworzenia i przeszukiwania internetowych turystycznych baz danych; 2) kreowania skutecznych kampanii e-marketingowych; 3) wykorzystania nowoczesnych narzędzi internetowych (m.in. z obszaru sieci 2.0) w działaniach promocyjnych. Poznanie podstawowych zasad efektywnego tworzenia turystycznych stron internetowych.
E-learning
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2013L: | W cyklu 2015L: | W cyklu 2017L: | W cyklu 2016L: | W cyklu 2020L: | W cyklu 2019L: | W cyklu 2021L: | W cyklu 2018L: | W cyklu 2014L: | W cyklu 2022L: |
Literatura
a) podstawowa:
1.Hofmokl, J, Internet jako nowe dobro wspólne, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa, 2009.
2.Frąckiewicz, E., Marketing internetowy, Wydaw. Naukowe PWN, Warszawa, 2006.
3.Michałowski K., Ziółkowski R.: Zarządzanie turystyką. Białystok: Wydawnictwo PB 2002.
4.Merski J.: Informacja turystyczna. Warszawa: WSE 2002.
5.Michałowski K. [red]: Informacja i promocja w turystyce. Białystok: Wydawnictwo PB 2001.
b) uzupełniająca:
1.Middleton V.T.C., Marketing in travel and tourism, Elsevier, Amsterdam, 2009.
2.Danowski, B., Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW: jak to się robi, Helion, Gliwice, 2007.
3.T. Frontczak, Marketing internetowy w wyszukiwarkach, Helion, Gliwice, 2006.
4. H. Füchsel, Korespondencja w firmie, czyli, jak piszesz, tak cię widzą, Wyd. Poltext, Warszawa, 2006.
5.Panasiuk A. [red]: Sektor turystyczny w społeczeństwie informacyjnym. Szczecin: Uniwersytet Szczeciński 2001.