Semestr zimowy 2009/10
Promocja w turystyce i rekreacji TNU03467
Treści programowe:
1.Pojęcie promocji
2.Funkcje i rodzaje promocji
3.Segmenty docelowe działań promocyjnych w turystyce i rekreacji
4.Strategie promocji
5.Charakterystyka narzędzi promocji i ich zastosowanie w turystyce (reklama, sprzedaż osobista, marketing bezpośredni, promocja uzupełniająca, public relations, sponsoring)
6. Etapy budowy kampanii promocyjnej
Efekty kształcenia:przekazanie studentom wiedzy dotyczącej specyfiki działań promocyjnych oraz sposobów wyróżniania produktu na rynku
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Literatura
a) podstawowa:
1. Kruczek Z., Walas B., Promocja i informacja w turystyce, Proksenia, Kraków 2010
2. Gembarowski M., Nowoczesne formy promocji, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2007
3. Pabian A., Promocja : nowoczesne środki i formy, Difin, Warszawa 2008
4. Pawlicz A., Promocja produktu turystycznego : turystyka miejska, Difin, Warszawa 2008
b) uzupełniająca:
1.Budzyński W., Reklama - techniki skutecznej perswazji, Poltex, Warszawa 2007
2.Drzazga M., Systemy promocji przedsiębiorstw, PWE, Warszawa 2006
3.Zalejski J., Polityka promocji w przedsiębiorstwie, WSFiZ, Białystok 2001