Semestr letni 2009/10
Semestr zimowy 2009/10
Semestr zimowy 2010/11
Semestr zimowy 2011/12
Semestr zimowy 2012/13
Marketing w turystyce TN05417
Treści programowe:
Funkcje rynku. Definicja marketingu. Zasady i prawa marketingu. Orientacje rynkowe. Otoczenie firmy turystycznej. Rynek turystyczny: podmiot i przedmiot rynku. Strategie marketingowe i marketing mix w usługach turystycznych. Badania marketingowe. Segmentacja rynku. Produkt turystyczny. Czynniki wpływające na politykę cen. Polityka dystrybucji usług. Polityka komunikacji.
Efekty kształcenia: podstawowa wiedza dotycząca działań marketingowych w turystyce
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2010Z: | W cyklu 2009Z: | W cyklu 2009L: | W cyklu 2012Z: |
Literatura
a) podstawowa:
1.Kotler Ph., Marketing, Wyd. pod red. B. Pilarczyk, H. Mruk, Dom Wydawniczy REBIS, Poznań 2005
2.Kotler Ph., Marketing. Podręcznik Europejski, PWE, Warszawa 2002
3.Kompendium wiedzy o marketingu, red: B. Pilarczyk, H. Mruk, PWN, Warszawa 2006
4.Panasiuk A., Marketing usług turystycznych, PWN, Warszawa 2005
5.Chudoba T., Marketing w turystyce, CeDe Wu, Warszawa 2008
b) uzupełniająca:
1.Gilmore A., Usługi: marketing i zarządzanie, Warszawa 2006
2.Mitręga M., Marketing relacji: teoria i praktyka, CeDeWu, Warszawa 2005.
3.Skawińska E., (red.), Podstawy marketingu: kompendium, testy, zadania, analiza przypadków, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, Poznań 2005.