Semestr zimowy 2009/10
Semestr zimowy 2010/11
Semestr zimowy 2011/12
Semestr zimowy 2012/13
Semestr zimowy 2013/14
Projektowanie plakatu 2, 2-a PG5012
Poznawanie najnowszych nośników reklamowych związanych z plakatem i bilbordem. Plakat ruchomy, niestandardowe formaty i formy bilbordów. Dostosowywanie grafiki do wybranego nośnika.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2013Z: | W cyklu 2010Z: | W cyklu 2012Z: |
Efekty kształcenia
student umie wymienić niestandardowe nośniki reklamy zewnętrznej
stosuje różne techniki graficzne w plakacie
wykonuje kilkpotrafi uzasadnić koncepcję swojego projektu projektów do danego tematu
posiada umiejętność dostosowania grafiki do danego nośnika reklamowego
Kryteria oceniania
dyskusja nad projektami studenta
wykonanie projektów, obserwacja pracy na zajęciach
wykonanie i ocena projektów
dyskusja nad projektami studenta
Literatura
podstawowa:
1. David Bernstein: Billboard – sztuka otwartej przestrzeni. PWN, Warszawa 2005
2. Dariusz Kubuj: Outdoor. Reklama zewnetrzna w kontekscie historii i współczesnosci. Stroer Media, Warszawa 2006
uzupełniająca:
1. 23 Międzynarodowe Biennale Plakatu Warszawa 2004. Muzeum Narodowe w Warszawie, Warszawa 2011