Semestr zimowy 2011/12
Semestr zimowy 2012/13
Semestr zimowy 2013/14
Semestr zimowy 2014/15
Semestr zimowy 2015/16
Pracownia specjalistyczna mediów METS17008A
Treści programowe: Analiza etapów oraz narzędzi do wykonania kompletnej reklamy w mediach masowych.
Synteza wiedzy z zakresu nabytych umiejętności: reklamy internetowej (strony www, animowane bannery), reklamy telewizyjnej (realizacja i montaż z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych spotów telewizyjnych, efekty specjalne), reklamy prasowej (w tradycyjnych mediach drukowanych oraz mediach cyfrowych), reklamy radiowej (rejestracji i obróbki dźwięku), reklamy zewnętrznej (np. wielkoformatowej, na produktach itp.).
Efekty kształcenia: Nabycie umiejętności zaawansowanego korzystania z komputera oraz posługiwania się technikami multimedialnymi do realizacji zadań wielopłaszczyznowej kampanii reklamowej dla danego wydarzenia medialnego lub też podmiotu gospodarczego (wzrost sprzedaży produktu; wzrost świadomości danego produktu, usługi, marki; wprowadzenie produktu na rynek). Obsługa dźwiękowa rzeczywistej imprezy cyklicznej oraz rejestracja materiałów filmowych.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2014Z: | W cyklu 2013Z: | W cyklu 2012Z: | W cyklu 2011Z: |
Efekty kształcenia
Student:
- poprawnie opisuje pojęcia związane z tożsamością wizualną firmy (grafika, wideo, dźwięk),
- wymienia i klasyfikuje elementy odpowiadające za identyfikację wizualną firmy,
- projektuje wybrane elementy odpowiadające za identyfikację wizualną firmy,
- opracowuje wybrane elementy odpowiadające za identyfikację wizualną firmy,
- potrafi pracować w zespole.
Kryteria oceniania
Ocena końcowa jest średnią z czterech poniższych ocen:
1. Pierwsza ocena za realizację konkretnych zadań projektowych.
Po każdych zajęciach student/grupa jest zobowiązany (-ana) przedstawić postęp wykonania konkretnego zadania projektowego. Za odnotowany postęp student otrzymuje „+”.
Maksymalnie student może otrzymać 12 plusów.
Oceny za określoną liczbę plusów:
1, 2, 3, 4 lub 5 plusów - 2.0
6 lub 7 plusów - 3,0
8 plusów - 3.5
9 lub 10 plusów - 4,0
11 plusów - 4.5
12 plusów - 5.0
2. Druga ocena za prezentację postępu pracy nad projektem.
W połowie semestru student/grupa prezentuje, co zostało zrobione oraz co jeszcze będzie wykonane.
3. Trzecia ocena za wykonanie i oddanie projektu.
Sposób oddania projektu i jego ocena:
• dostarczenie części opisowej (księga identyfikacji wizualnej firmy) w wersji papierowej i elektronicznej (*.pdf, *.doc).
• wersja elektroniczna CD, DVD: zamieszczenie projektu wraz ze wszystkimi plikami roboczymi (grafika, wideo, dźwięk itp.), prezentacji projektu (np. w programie PowerPoint).
4. Czwarta ocena za prezentację projektu (opracowanych elementów wchodzących w skład projektu):
• prezentacja otrzymanych rezultatów na forum grupy projektowej.
• prezentacja projektu zawierającego elementy grafiki komputerowej, fotografii cyfrowej, animacji komputerowej 2D i 3D (Flash, Blender, Animator, 3D Studio MAX,…), obróbki audio, nagrania, edycji i montażu wideo, technologii stron internetowych (html, flash, php,….).
Warunkiem otrzymania oceny pozytywnej jest otrzymanie pozytywnych ocen z wszystkich w/w.
Literatura
a) podstawowa: Każda literatura specjalistyczna z zakresu zagadnień dotyczących reklamy, multimediów, narzędzi i oprogramowania specjalizowanego do obróbki cyfrowej dźwięku i obrazu, technik druku, języków programowania stron internetowych, animacji komputerowej
b) uzupełniająca:
1. materiały z Internetu ze wskazaniem na http://wikipedia.org,
2. fora użytkowników oprogramowania specjalistycznego, listy dyskusyjne