Semestr zimowy 2010/11
Semestr zimowy 2015/16
Pracownia specjalistyczna mediów MEI7040
Treści programowe: Analiza etapów oraz narzędzi do wykonania kompletnej reklamy w mediach masowych.
Synteza wiedzy z zakresu nabytych umiejętności: reklamy internetowej (strony www, animowane bannery), reklamy telewizyjnej (realizacja i montaż z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych spotów telewizyjnych, efekty specjalne), reklamy prasowej (w tradycyjnych mediach drukowanych oraz mediach cyfrowych), reklamy radiowej (rejestracji i obróbki dźwięku), reklamy zewnętrznej (np. wielkoformatowej, na produktach itp.).
Efekty kształcenia: Nabycie umiejętności zaawansowanego korzystania z komputera oraz posługiwania się technikami multimedialnymi do realizacji zadań wielopłaszczyznowej kampanii reklamowej dla danego wydarzenia medialnego lub też podmiotu gospodarczego (wzrost sprzedaży produktu; wzrost świadomości danego produktu, usługi, marki; wprowadzenie produktu na rynek). Obsługa dźwiękowa rzeczywistej imprezy cyklicznej oraz rejestracja materiałów filmowych.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Literatura
a) podstawowa: Każda literatura specjalistyczna z zakresu zagadnień dotyczących reklamy, multimediów, narzędzi i oprogramowania specjalizowanego do obróbki cyfrowej dźwięku i obrazu, technik druku, języków programowania stron internetowych, animacji komputerowej
b) uzupełniająca:
1. materiały z Internetu ze wskazaniem na http://wikipedia.org,
2. fora użytkowników oprogramowania specjalistycznego, listy dyskusyjne