Semestr zimowy 2016/17
Semestr zimowy 2019/2020
Analiza rynku usług logistycznych LN07836
Podstawowe pojęcia z zakresu analizy rynku,
metody analizy makrootoczenia przedsiębiorstwa,
metody analizy otoczenia konkurencyjnego,
metody analizy popytu,
metody analizy potrzeb klientów,
dobór metod badań rynku
do określonej sytuacji przedsiębiorstwa
W cyklu 2019Z:
Podstawowe pojęcia z zakresu analizy rynku, |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
EK1 – Student zna metody, techniki pozyskiwania i analizy danych
EK2 – Student potrafi wykorzystywać wiedzę o metodach ilościowych i
jakościowych w analizach makro- i mikroekonomicznych
EK_3 – Student potrafi myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy
Kryteria oceniania
Zaliczenie - pisemne, test 4 pytania otwarte z zakresu materiału wykładu, odpowiedź na każde pytanie oceniana jest od 0-3 pkt=?max 12 pkt= 100%,zaś 51% zalicza na ocenę dst
Praktyki zawodowe
nie dotyczy
Literatura
J.Kall, B. Sojkin (red.),Zarządzanie produktem. kreowanie produktu, Wyd. UE Poznań 2010
K. Mazurek-Łopacińska, Badania marketingowe - teoria i praktyka, PWN, Warszawa 2005
P. Hague, Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników, Wyd. Helion, Gliwice 2008
Ph. Kotler, Marketing, Gebethner i S-ka, Warszawa 2004, roz. 6,10 i 24