Semestr zimowy 2015/16
Semestr zimowy 2016/17
Semestr letni 2016/17
Semestr zimowy 2017/2018
Semestr letni 2017/18
Semestr zimowy 2018/2019
Język angielski II IR1307A
Treści programowe:
sposoby funkcjonowania urządzeń, praca inżyniera i wynalazcy, etapy kariery zawodowej, poszukiwanie pracy, CV, rozmowa kwalifikacyjna, bezpieczeństwo pracy, instrukcje i polecenia, przestrzeganie zasad.
Zagadnienia gramatyczno-syntaktyczne: wybrane czasy gramatyczne, czasowniki modalne - strona czynna i bierna, imiesłów czynny, formy przyszłe czasowników modalnych.
Rodzaj przedmiotu
Założenia (prorekwizyty)
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2016Z: | W cyklu 2017Z: | W cyklu 2015Z: | W cyklu 2018Z: | W cyklu 2017L: | W cyklu 2016L: |
Efekty kształcenia
Student posługuje się językiem na poziomie B2 w komunikacji codziennej oraz w życiu zawodowym
Kryteria oceniania
Forma i warunki zaliczenia: sprawdziany pisemne, ustne i pisemne zadania domowe, aktywne uczestnictwo w zajęciach
Student może uzyskać max. 100 pkt. w semestrze:
- 60 pkt. za test/testy cząstkowe oraz za test modułowy (obejmujący różne sprawności językowe, m.in. rozumienie ze słuchu i czytanie). Testy obejmują także język specjalistyczny.
- 40 pkt. za bieżącą pracę na zajęciach (w tym wypowiedzi ustne różnego rodzaju).
Ocena uzależniona jest od sumy punktów ze wszystkich typów sprawdzianów przeprowadzonych w semestrze.
Poniżej 51 pkt. – ocena niedostateczna (2,0)
- od 51 do 60 pkt. - ocena dostateczna (3,0),
- od 61 do 70 pkt. - ocena dostateczna plus (3,5),
- od 71 do 80 pkt. - ocena dobra (4,0),
- od 81 do 90 pkt. - ocena dobra plus (4,5),
- od 91 do 100 pkt. - ocena bardzo dobra (5,0).
Praktyki zawodowe
brak
Literatura
Wykaz literatury podstawowej:
1. Bonamy D. : Technical English 3. Pearson Longman, 2011
2. Jacques Ch.: Technical English 3.- Workbook. Pearson Longman, 2011
3. Bonamy D. : Technical English 4. Pearson Longman, 2011
4. Materiały własne lektora
Wykaz literatury uzupełniającej:
1. Ibbotson M. : Cambridge English for Engineering. Cambridge University Press, 2008
2. Eales F., Oakes S.: Speakout Upper-Intermediate, Pearson Longman, 2011
3. Materiały własne prowadzącego (adaptowane i opracowane teksty z literatury fachowej oraz z internetu)