Wprowadzenie do grafiki bitmapowej Rodzaje oprogramowania
rozdzielczość (dpi, lpi) Poziomy szarości Liniatura rastra Rozdzielczość skanowania
Przestrzenie Barwne CMYK, RGB, LAB, HSB, GreyScale
Krótkie omówienie ekranu Selekcja podstawą do fotomontażu, zmiany kolorystyki fragmentu obrazka
Rodzaje selekcji Kształtem, lassem, różdżką, zakresem kolorów, maską na kanałach
Omówienie palet Tools, actions, layers, channels, paths, color, swatches, styles, navigator, info i innych
Szparowanie Zapoznanie się z krzywymi Bezier’a Nazewnictwo ścieżek Zamiana krzywej w selekcję Utworzenie ścieżki odcięcia Prawidłowy zapis pliku ze ścieżką
Warstwy Praca z warstwami duplikowanie, usuwanie, łączenie, spłaszczanie Tworzenie maski, warstwy korekcyjne, dodawanie styli na warstwie Grupowanie warstw
Transformacje Skalowanie obiektów Perspektywa Obroty Luźna transformacja itp.
Retusze i korekcje barwne Levels, Kontrast Światło, Koloryzowanie Zamiana barwna, Odwrotność Saturacja, Wymiana kolorów
Operacje barwne przy pomocy kanałów Kanały i możliwości ich mieszania. mikser
Fotomontaż Szparowanie Kopiowanie Kopiowanie specjalne i zwykłe Wygładzanie Ewentualne filtry
Efekty dla warstw Przenikanie Mieszanie barw
Importowanie Wysyłanie ścieżek do Illustratora
Zapis Sposoby zapisu jak i rodzaje plików