Semestr letni 2013/14
Semestr letni 2014/15
Grafika komputerowa II AK1433
Ogólne pojęcia związane z grafiką przestrzenną. Rodzaje do modelowania 3D. Przegląd dostępnych programów 3D komercyjnych i open source. Kreowanie przestrzeni i modeli figur prostych i złożonych 3D. Wstęp do wizualizacji, ray-tracingu i renderingu projektów.
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student potrafi:
wykorzystać wirtualną przestrzeń 3D do zobrazowania swojej wizji przestrzeni projektowej wie jak nakładać tekstury i materiały na figury przestrzenne
wie jak modelować oświetlenie w scenie 3D
potrafi tworzyć kompozycje przestrzenne i je wizualizować.
Kryteria oceniania
Zaliczenie pracowni specjalistycznej następuje na podstawie wykonanego opracowania specjalistycznego na ocenę co najmniej 3,0, w terminie przewidzianym regulaminem studiów.
Opracowanie wykonane bezbłędnie lub z nieznaczącymi uchybieniami - 5,0
Opracowanie z mało istotnymi błędami - 4,5
Opracowanie z wyraźnym błędem, ale nie wpływającym na jakość całości - 4,0
Opracowanie z wyraźnymi błędami, ale nie wpływającymi na jakość całości - 3,5
Opracowanie z błędami obniżającymi wartość opracowania - 3,0
Opracowanie z błędami nie do zaakceptowania - 2,0
Praktyki zawodowe
n.d.
Literatura
J. Zabrodzki i inni, Grafika komputerowa, metody i narzędzia, WNT 1994; M. Jankowski, Elementy grafiki komputerowej, WNT 1990